Stichting Pensioenfonds Huntsman Rozenburg voert uw pensioenregeling met de grootst mogelijke zorg uit. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over:
Wanneer u een klacht of geschil hebt dan kunt u deze indienen bij de administrateur van het pensioenfonds. U kunt dit doen door:
De contactgegevens van de administrateur van het pensioenfonds vindt u hier.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vermeld uw klantnummer en telefoonnummer op uw brief. U vindt het klantnummer op de brieven die u van het pensioenfonds ontvangt.
Als u het niet eens bent met het antwoord van het pensioenfonds, dan kunt bezwaar indienen bij het bestuur. Stuur uw bezwaar binnen 45 dagen na ontvangst van de reactie op uw klacht naar:
Bestuur Stichting Pensioenfonds Huntsman Rozenburg
Postbus 1020
3180 AA Rozenburg
U krijgt binnen twee weken een ontvangstbevestiging van het pensioenfonds.
Het bestuur verdiept zich in het geschil, bijvoorbeeld door te informeren naar de standpunten van beide partijen. U kunt zich daarbij laten bijstaan door een vertrouwenspersoon.
Uiterlijk drie maanden nadat het bestuur het bezwaarschrift heeft ontvangen, neemt het bestuur een beslissing over het bezwaar. Daarna ontvangt u binnen twee weken een brief met de beslissing en de reden waarom het pensioenfonds dat besloten heeft.
U kunt pas een beroep op GIP doen als u de vorige stappen in de klachtenprocedure hebt doorlopen of als er 12 weken na het indienen van de klacht zijn verstreken en er geen inhoudelijke reactie is ontvangen.
U kunt Geschillen Instantie als volgt bereiken:
Geschillen Instantie Pensioenfondsen
Varrolaan 100
3584 BW UTRECHT
E-mail: info@gipcontact.nl
U kunt ook naar de burgerlijke rechter gaan. Schrijf dan naar :
Rechtbank Limburg burgerlijk recht/kanton Locatie Maastricht
Postbus 1989
6201 BZ Maastricht
Het is goed om te weten dat aan een procedure bij de burgerlijke rechter kosten zijn verbonden.
Wilt u meer weten? Bekijk dan de Geschillenregeling van Stichting Pensioenfonds Huntsman Rozenburg.